Ważny komunikat ! 10.11.2025 r. wszystkie Placówki Banku będą nieczynne
Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Żurawicy uprzejmie informuję, że w dniu 10 listopada 2025 r. ( poniedziałek) wszystkie Placówki naszego Banku będą nieczynne. Do obsługi
Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Żurawicy uprzejmie informuję, że w dniu 10 listopada 2025 r. ( poniedziałek) wszystkie Placówki naszego Banku będą nieczynne. Do obsługi
Zgodnie z polskim prawem* zakazany jest udział w grach hazardowych organizowanych w Internecie przez podmioty, które nie mają odpowiedniego zezwolenia. Co to oznacza w praktyce? Dostawcy usług
INFORMACJA DOTYCZĄCA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA WNIOSKÓW W PROGRAMIE „RODZINA 800+” Szanowni Klienci, Uprzejmie informujemy, że można już składać wnioski w programie „Rodzina 800+” na nowy okres
Szanowni Klienci,
Bank Spółdzielczy w Żurawicy uprzejmie informuję, że w dniu 10 listopada 2025 r. ( poniedziałek) wszystkie Placówki naszego Banku będą nieczynne.
Do obsługi Klientów w standardowym trybie powracamy 12 listopada 2025 r. (środa).
Jednocześnie informujemy, że w dniu 10 listopada 2025 r. wszystkie przelewy elektroniczne, płatności natychmiastowe ( BLIK, Ekspress Elixir, Sorbnet), złożone za pośrednictwem bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej, będą realizowane tak jak w standardowym dniu roboczym.
Zachęcamy Państwa do korzystania z kart płatniczych, bankomatów, wpłatomatu ( Orły, ul. Przemyska 2) oraz bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej.
Za wszelkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.
Z poważaniem,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Żurawicy