KLIENCI INDYWIDUALNI

Konto Junior

Konto Junior

Twoje pierwsze konto ! – dla młodzieży od 13 do 18 lat !

Konto Junior zostało stworzone dla Nastolatków ! Intuicyjne rozwiązanie dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie finansów.

Ułatw swojemu dziecku start w dorosłość i zadbaj o jego edukację finansową, dobre nawyki związane z pieniędzmi i oszczędzaniem.

Załóż konto swojemu nastolatkowi i bądź wsparciem w jego codziennym zarządzaniu finansami.

Aplikacja mobilna BSGo - Junior Bank, zawsze gdy go potrzebujesz!

Korzyści dla dziecka – dlaczego warto?

Samodzielne płatności

Możesz łatwo i wygodnie płacić BLIKiem w sklepie i w internecie. W aplikacji samodzielnie zlecisz również przelewy bankowe.

Prośby o przelew do rodzica 

Brakuje Ci na wyjście do kina? Wyślij do rodzica prośbę o przelew. Rodzic otrzyma ją natychmiast.

Wydatki pod kontrolą

W każdej chwili możesz sprawdzić stan swojego konta, ostatnio wykonywane płatności.

Personalizacja bankowości

Wyraź swój styl poprzez wybranie motywu kolorystycznego jasnego lub ciemnego dla swojej bankowości.

Łatwe logowanie

Szybko i bezpiecznie zalogujesz się za pomocą odcisku palca lub rozpoznawania twarzy.

Zero kosztów

0 zł – za otwarcie i prowadzenie konta Junior,

0 zł – za dostęp do aplikacji BSGoJunior,

0 zł – za realizację przelewów,

0 zł – za posiadanie i obsługę karty debetowej VISA,

0 zł – za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS, SGB i sieci Planet Cash 4 You przy użyciu karty lub BLIKa. 

Aplikacja mobilna BSGo - Junior Bank, zawsze gdy go potrzebujesz!

Korzyści dla rodzica – dlaczego warto?

Zawsze pod ręką

Na bieżąco widzisz finanse swoich dzieci z poziomu Panelu rodzica. Masz do niego dostęp zarówno w bankowości internetowej,  jak i z poziomu aplikacji mobilnej BSGoJunior.

Prośby o przelew

Otrzymałeś prośbę o przelew od swojego dziecka? Akceptując prośbę dziecko natychmiast otrzyma przelew na swój rachunek.

Kontrola nad finansami

Wszystkie informacje o koncie dziecka są w jednym miejscu – w łatwy sposób sprawdzisz saldo rachunków, historię transakcji.

Zarządzanie limitami

Samodzielnie zmienisz limity transakcyjne:

  •  dla przelewów wykonywanych w bankowości elektronicznej i mobilnej – logując się na stronie Banku: https:www.bszurawica.pl
  •  dla transakcji wykonywanych BLIK-iem – w aplikacji BSGo.
  •  dla karty VISA – w Oddziale Banku.
Regularne kieszonkowe to nie problem

W panelu rodzica łatwo ustawisz zlecenie na regularne kieszonkowe dla dziecka.

Bezpieczeństwo

Z dbałości o bezpieczeństwo aplikacja mobilna i serwis internetowy mają szereg rozwiązań aby wesprzeć Ciebie i dziecko w codziennym korzystaniu z bankowości.

Pobierz BSGo Junior

Zarządzaj bezpiecznie swoimi finansami

Pytania o BSGo Junior

Jestem rodzicem. Jakie operacje wykonam w BSGo Junior?
  • zobaczysz wydatki i transakcje dziecka;
  • zarządzisz środkami na rachunku dziecka (w jego imieniu);
  • przelejesz pieniądze na prośbę dziecka;
  • otrzymasz wiadomości PUSH, jeżeli korzystasz z powiadomień w aplikacji;
  • ustawisz stałe przelewy kieszonkowego;
  • zmienisz limity lub zablokujesz kartę dziecka.
  • dostęp do rachunku, zarządzanie nim, wykonywanie przelewów;
  • płatności BLIK;
  • prośby o przelew do rodzica;
  • powiadomienia PUSH;
  • Intuicyjne i wygodne użytkowanie;
  • bezpieczne logowanie nr PIN,  odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
  • skontaktuj się z Bankiem lub odwiedź placówkę, aby zarejestrować nowy dokument tożsamości. Możesz też sprawdzić ofertę dla dorosłych klientów. Dowiedz się, jakie będą obowiązywać opłaty za korzystanie z usług Banku;
  • jeśli rodzic lub zaufana osoba ma zachować dostęp do Twojego rachunku, podczas wizyty w Banku udziel im pełnomocnictwa;
  • przypilnuj, aby Bank posiadał Twoje aktualne dane kontaktowe.

W menu wybierz „Przelewy”, a następnie przycisk „Wykonaj przelew”. Musisz znać: numer rachunku, imię i nazwisko odbiorcy. Podać kwotę oraz tytuł, czyli za co wysyłasz pieniądze. Przelew możesz zaplanować, ustawiając datę wykonania. Możesz również użyć wcześniej zdefiniowanych odbiorców i podać tylko kwotę oraz tytuł. Po wypełnieniu danych i zaakceptowaniu, system ze względów bezpieczeństwa poprosi o potwierdzenie (autoryzację) przelewu. Pamiętaj, jeśli wyślesz przelew, to nie masz już możliwości odwołania go. Zawsze dobrze sprawdź poprawność numeru i kwotę.

  •  włącz aplikację BSGoJunior;
  •  wybierz „Profil” w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”;
  •  włącz usługę BLIK akceptując Regulamin;
  •  w opcji Przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”, a następnie zatwierdź uruchomienie usługi zgodnie z komunikatami na ekranie smartfona;
  •  zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIK-a” a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej – ułatwi, to proces tworzenia przelewu na telefon;
  • uruchom „Limity BLIK” i ustaw wartości w zakładce   „Przelew na telefon BLIK” (maksymalna kwota jednorazowego przelewu – 1.000,00 zł; dzienny limit kwotowy – 2.000,00 zł oraz ilościowy limit transakcji dziennych – maksymalnie 10 sztuk).

Zapraszamy do naszych placówek!

Masz pytania? Zadzwoń!