KLIENCI INDYWIDUALNI
Wnioski online
Strona główna » Klienci Indywidualni » Wnioski online
Wnioski w programach: Rodzina 800 Plus, Dobry Start i Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Wnioski online
Wnioski „Rodzina 800+”, „Dobry Start” na okres świadczeniowy 2024/2025 można składać za pomocą bankowości elektronicznej.
Należy zwróć szczególną uwagę na adres zamieszkania, który podajesz w swoim wniosku – na jego podstawie wniosek zostanie przekazany do odpowiedniego Organu prowadzącego w Gminie. Uwaga: Adres zamieszkania, nie musi być zgodny z miejscem zameldowania.
Rola Banku w Programie Rodzina 800+
- Bank Spółdzielczy w Żurawicy umożliwia Ci złożenie Wniosku Rodzina 800+, Dobry Start 300+ online w systemie bankowości elektronicznej w sekcji „Wniosek 800+”, „Dobry Start”. Złożenie wniosku w Banku lub telefonicznie nie jest możliwe.
- Wysłany Wniosek Rodzina 800+, Dobry Start możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia, za którego pośrednictwem wnioski trafiają do Organu prowadzącego w gminie.
- Wnioski Rodzina 800+, Dobry Start można składać za pośrednictwem bankowości internetowej na mocy porozumienia Banku z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Wniosek w bankowości internetowej
- Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 800+, Dobry Start znajdziesz po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej w menu „Wniosek 800+”, „Dobry Start” – „Nowy wniosek”.
- Po zalogowaniu się na swoje konto, możesz złożyć jedynie wniosek w swoim imieniu. Nie masz możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby.
- Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 800+ na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
- Jeżeli do wniosku załączasz wymagane dokumenty, to przygotuj wcześniej ich skany.
- W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 800+ na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, instrukcjami wypełniania wniosku na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub skontaktuj się z Organem prowadzącym w gminie, np. MOPS, który będzie rozpatrywał wniosek i na jego podstawie rozstrzygał, czy przysługuje świadczenie wychowawcze.- Informacje dotyczące statusu prezentowanego w potwierdzeniu wysłania wniosku:
- „Przetwarzany” – trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia.
- „Dostarczony” – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia.
- „Błąd dostarczenia” – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz.
- Informacje dotyczące załączników:
- Maksymalna liczba załączników: 7 sztuk.
- Maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 500 KB.
- Maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5MB.
- Nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku.
- Formaty załączników: PNG, JPG lub PDF.
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej informatorem, w którym krok po kroku wyjaśnione jest jak uniknąć błędów przy wypełnianiu wniosku w Programie Rodzina 800 plus.