Informujemy, i¿ w zwi±zku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostêpne s± bezpo¶rednio na stronie money.pl
UWAGA! Ju¿ wkrótce nast±pi zmiana nazwy aplikacji do bankowo¶ci mobilnej!
Szanowni Pañstwo,
W dniu 26.03.2021 r. aplikacja BSGo(dawny mToken Asseco MAA)zast±pi dotychczasow± aplikacjê do bankowo¶ci mobilnej mToken Asseco MAA.
Oznacza to, ¿e od tego dnia, przy aktualizacji wersji aplikacji „mToken Asseco MAA” zmieni siê nazwa aplikacji i ikona aplikacji na BSGo, natomiast funkcjonalno¶æ pozostanie dotychczasowa wy³±cznie tokena MAA (nie bêdzie uruchomiona pe³na bankowo¶æ mobilna).
Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:
Odmieniona szata graficzna.
Nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.
Zachêcamy Pañstwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store.
Ponadto informujemy, ¿e dalszym etapem w dniu 27.04.2021 r. aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyska now± gamê funkcjonalno¶ci.
Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:
Odmieniona szata graficzna i nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.
Jeszcze wiêcej funkcji u³atwiaj±cych bankowanie w aplikacji:
Obs³uga p³atno¶ci poprzez aplikacjê mobiln±.
Zarz±dzanie produktami w aplikacji mobilnej.
Ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs.
Wska¼nik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo.
Praca w kontek¶cie klienta detalicznego i korporacyjnego.
Zachêcamy Pañstwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store. Po zainstalowaniu BSGo (dawny mToken Asseco MAA), na pulpicie smartfonu lub tabletu pojawi siê nowa ikona aplikacji do bankowo¶ci mobilnej, która zast±pi mToken Asseco MAA. Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.
Limity dla kana³u Mobilnego (MOB)
I. Limity domy¶lne
Informujemy, ¿e w ramach udostêpnienia nowej wersji aplikacji mobilnej BSGo dla wszystkich klientów (zarówno detalicznych, jak i firmowych) zdefiniowane zostan± domy¶lne limity (dzienny, jednorazowy) dla kana³u Mobilnego (MOB) - na poziomie 1.000,00 PLN.
II. Aktualizacja limitów z poziomu bankowo¶ci internetowej CBP/EBP U¿ytkownik w bankowo¶ci internetowej CBP/EBP:
w kontek¶cie detalicznym ma mo¿liwo¶æ samodzielnego zarz±dzania limitami na trzech poziomach:
Na poziomie ogólnym, w podziale na kana³y sk³adania dyspozycji (kafelek w „Ustawienia” -> „Kana³y dostêpu i limity”);
Na poziomie wybranych rachunków (kafelek w „Ustawienia” -> „Kana³y dostêpu i limity dla rachunków”);
Dla upowa¿nionych do wskazanych rachunków (kafelek w „Ustawienia” -> „Kana³y dostêpu i limity dla upowa¿nionych do rachunków”);
w kontek¶cie firmowym u¿ytkownik samodzielnie mo¿e zarz±dzaæ jedynie limitem ogólnym. Zarz±dzanie limitami na poziomie rachunków i upowa¿nionych realizowane jest przez pracowników Banku.
III. Aktualizacja limitów z poziomu aplikacji mobilnej BSGo Brak jest mo¿liwo¶ci aktualizacji limitów przez u¿ytkowników z poziomu aplikacji mobilnej BSGo, natomiast jest mo¿liwa zmiana z poziomu bankowo¶ci internetowej CBP/EBP, o której mowa w pkt. 2 powy¿ej.
Aplikacja mobilna BSGo zostanie udostêpniona tylko dla klientów, którzy pos³uguj± siê t± metod± autoryzacji.
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu ¶wiadczenia us³ug na najwy¿szym poziomie, dziêki czemu dostosowuje siê ona do Pañstwa indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawieñ cookies oznacza, ¿e bêd± one zamieszczane w Pañstwa urz±dzeniu koñcowym.
Wiêcej informacji znajduje siê w naszej
Polityce cookies.