Warning: file_get_contents(http://cw.money.pl/forex.html): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found
in /home/virtualki/225704/templates/layout.php on line 104
Kursy walut
|
NBP |
2023-01-24 |
USD
|
4,3341 |
+0,23% |
EUR
|
4,7073 |
-0,24% |
CHF
|
4,7014 |
-0,22% |
GBP
|
5,3443 |
-0,38% |
Wspierane przez Money.pl |
Depozyty 3m
|
|
2024-09-20 |
WIBID 3M
|
|
+0,54% |
WIBOR 3M
|
|
+0,49% |
WIBOR 1M
|
|
+0,00% |
EURIBOR 3M
|
|
+1,27% |
EURIBOR 1M
|
|
-11,11% |
Wspierane przez Money.pl |
Giełda
|
GPW (2023-11-30 11:28) |
WIG |
Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
|
WIG20 |
mWIG40 |
sWIG80 |
Wspierane przez Money.pl |
|
Szanowni Klienci ! Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 02.10.2024 r. ( środa ), od godziny 22:00 do 23:00, usługa BLIK i przelewy na telefon P2P będą niedostępne. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Z poważaniem Zarząd Banku Spółdzielczego w Żurawicy
Szanowni Klienci Przyłączamy się do zbiórki, którą koordynuje Bank BPS. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pomóc !
Bank wyjaśnia, że zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 7 Lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej: „Ustawa”) Kredytobiorca kredytu hipotecznego udzielonego na nabycie nieruchomości przeznaczonej na indywidualne cele mieszkaniowe ma możliwość zawieszenia spłaty kredytu hipotecznego w PLN, tzw. „wakacje kredytowe”.
Szanowni Klienci Ostrzegamy przed wzmożonym działaniem oszustów, którzy podszywają się pod Banki.
Szanowni Klienci Zarząd Banku Spółdzielczego w Żurawicy uprzejmie informuje, że w związku ze zmianą organizacji pracy Banku, począwszy od dnia 08 lipca 2024 r. Stały Punkt Kasowy w Maćkowicach będzie czynny jeden dzień w tygodniu, tj.: środa w godz. 700 – 1430
Szanowni Klienci Zarząd Banku Spółdzielczego w Żurawicy uprzejmie informuje, że od dnia 1 lipca 2024 r. zmianie ulegają godziny obsługi Klientów SPK w Przemyślu ul. 3-go Maja 16. Nowe godziny obsługi Klientów: pon. - pt. w godz. 800 – 1530 Za wszelkie zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Szanowni Państwo,
Bank, realizując swój ustawowy obowiązek wynikający z Ustawy o usługach płatniczych przystąpił do dystrybucji „Zestawień opłat”, które zostały udostępnione w systemie bankowości elektronicznej lub przesłane do Państwa na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej w przypadku, gdy Posiadacz rachunku nie korzysta z dostępu do systemu bankowości internetowej.
INFORMACJA DOTYCZĄCA USTAWOWYCH WAKACJI KREDYTOWYCH Już od 29.07.2022 roku można składać wnioski o zawieszenie spłat rat kredytu hipotecznego w latach 2022 - 2023.
JAK DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH PIENIĘDZY W SIECI ? Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Bank Spółdzielczy w Żurawicy dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.
Informacja dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku. Uważaj na oszustów Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna ,to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie. • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku. • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki. • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa. • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne. Wypłaty gotówki Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS. Zapraszamy do zapoznania się z komuniakatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki: https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html
Kliknij TUTAJ, aby zapoznać się ze szczegółami informacji dotyczącej posiadaczy oszczędnościowych książeczek mieszkaniowych z prawem do premii gwarancyjnej.
Szanowni Państwo,
Z początkiem 2021 roku zostały wdrożone zmiany 3D Secure w uwierzytelnianiu transakcji kartami VISA dokonywanymi w sieci Internet w celu zwiększenia ich bezpieczeństwa. Szczegóły poniżej.
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od dnia 25 maja 2020 r. zostają przywrócone wcześniej obowiązujące godziny otwarcia naszych placówek. Aktualne godziny obsługi naszych Klientów w poszczególnych placówkach zostały wydłużone o 1 godzinę w porównaniu do poprzednich i przedstawiają się następująco:
Szczegóły rozwiązań pomocowych dla przedsiębiorców, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych:
Szczegóły rozwiązań dla Klientów indywidualnych:
Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zmiany w obsłudze Klientów. Na sali obsługi może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce. W przypadku wizyty w placówce prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów. Zachęcamy do ograniczenia wizyt w placówkach Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej. Z poważaniem, Zarząd Banku Spółdzielczego w Żurawicy
Szanowni Państwo, Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o zmianie od dnia 23 marca 2020 r. do odwołania godzin otwarcia naszych placówek. Aktualne godziny obsługi naszych Klientów w poszczególnych placówkach zostały skrócone o 1 godzinę w porównaniu do poprzednich i przedstawiają się następująco:
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum. Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.
Bank Spółdzielczy w Żurawicy informuje, że przymusowa restrukturyzacja Podkarpackiego Banku Spółdzielczego w Sanoku (PBS Bank) wszczęta przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny nie ma wpływu na działalność Banku Spółdzielczego w Żurawicy i bezpieczeństwo depozytów naszych Klientów.
Bank Spółdzielczy w Żurawicy nie jest powiązany kapitałowo z Podkarpackim Bankiem Spółdzielczym w Sanoku i przymusowa restrukturyzacja tego Banku nie stanowi zagrożenia dla bezpiecznego i stabilnego funkcjonowania Banku Spółdzielczego w Żurawicy.
Specyfikacja działania metod autentykacji i autoryzacji, które będą zaimplementowane w CUI w związku z wymogami dyrektywy PSD2.
|